SakuURandomnesss

Alla inlägg under november 2014

Av Jennifer Lindmark - 21 november 2014 00:38

Jag har ändrat en hel del grejer nu! jag har bytt länkadressen och ändrat namnet så att de är det samma som min youtube^^ jag har även bytt bakgrundsbild och topp sak XD vill bara säga att det var ett helvete att försöka få upp den till min youtube och ha den där oxkså -.- men nu är de gjort och ja e lycklig ^^så hoppas ni gillar den nya stilen här på bloggen ^^kommer komma upp videos på min youtube snart så fort jag har listat ut hur man ändrar format på dom -.- 

vill bara säga att jag tyckte att de e så tråkigt nu när de e höst ute och kallt som fan så ja tog en jävligt sommrig bild från typ 2012 XD 

Av Jennifer Lindmark - 17 november 2014 11:17

Folk som är deprimerade brukär vända sig till sin familg för att få stöd och hjälp.

men i mitt fall så är det inte så, min famlij tycker bara att jag är fånig och att jag inte är deprimerad.

jag kan inte ens räkna alla gånger som dom har blivit sura på mig pga dettta. 

Jag har försökt vända mig till min familj för att få hjälp men det är inget som hjälper.

Dom dagarna jag inte klarar av att gå till skolan t.ex är oftast då som blir arga på mig.

ena sekunden lossas dom vara stöttande och förska ka förstå mig, men så fort jag säger något om att jag inte kommer klara av att gå till skolan får dom ett damo annfall, Det slutar bara med att dom kommer med kommentarer som "du förstör för dig själv när du håller på så här", "Det kommer inte bli bättre av att du stannar hemma".

Nä det kanske inte blir bättre men det blir fan inte bättre om jag går till skolan och mår ännu sämre än vad jag gjorde. En av grejerna dom säger mest är "du måste sätta skolan först och inte tänka på ditt psyke så mycket annars kommer inte kunna skaffa ett jobb om du inte går till skolan, och du förstör din framtid med detta"

jag blir så sur när dom säger detta! Har dom inte fattat om jag inte tänker på mitt psyke så kommer jag inte orka ett skit mer, det kommer leda till at jag tar självmord... och om det händer så har jag definitivt ite ha någon jävla framtid! 


Jag vet att folk alltid snavckar skit bakom min rygg, liksom vem har inte fått reda på att folk snackar om en? men jag tar åt mig när det är nån av mina vänner. 

Jag vet att folk snackar om att jag "byter stil" hela jävla tiden, om jag ska förklara det enkelt så är det för att jag inte har hittat vem jag är och jag är osäker i vem jag tror att jag är.

inte ens jag kan förklara det där ordenkligt. 


Jag har inte så mycket kontakt med min psykolog längre bara för att när jag inte orkat gå till skolan så har jag inte orkat går dit, det är lite över 2km ner till bussen där jag bor, och om jag har ont i min kropp så kommer jag inte ner till bussen vilket leder till att jag missar min psykolog tid.


en annan sak som får mig att må dåligt är att min skola är nästan lika dålig som lunden -.-

jag fick ett eget schema och på det står det att på tisdagar vi halv 2 ska jag ha bild.

ända problemet med det är att min bild lärare inte tycker att han ska komma på mina lektioner. 

Yaaay va kul att jag inte hfrå ha några lektioner -.-


aa nu i slutet börjar bara spåra iväg så jag kanske gör en fortsättning på detta någon annan dag, just nu orkar jag inte ta upp mer. tack för att du läste   

Av Jennifer Lindmark - 4 november 2014 15:39

Bilder fån dom senaste veckorna! Dom är alla jävligt vackra!

Where did my eyebrows go!??!?!?

Ja gillar visual kei style! Vadådå!?

Hur awkward är inte våra poser här?? XD hahah ja ser ut som fan på den här bilden!
Men bara för att ja o Simone har på oss Harry Potter inspirerade kläder så får den va!

Mitt liv!

Presentation


~ 16 ~ tjej ~ alien sen 2005 ~ Japan ~ Living The Life In My Own Way ~

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

ska man göra ett video inlägg?
 Jao XD
 No Bitch! XD

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

translate


Ovido - Quiz & Flashcards