SakuURandomnesss

Alla inlägg under april 2015

Av Jennifer Lindmark - 24 april 2015 22:12

Vissa stunder vill man bara dö...
Är även i dessa stunder man behöver vänner som mina <3 Lina och Amanda jag älskar er. Och vet fan inte vad jag skulle göra utan er, ni gör allt för att jag ska må bättre när jag mår som sämst. Därför vill jag tacka er för att ni är där och finns för mig. Och ni ska veta att jag finns för er när ni mår piss<3

Av Jennifer Lindmark - 23 april 2015 08:16

Jag måste köpa nya linser :( dom linserna jag har på den här bilden har egentligen gått ut... Vilket suger, så nu måste jag vänta tills nästa månad med att köpa nya linser :'(
Linserna är 18,2 mm vilket är dom största jag haft.

Av Jennifer Lindmark - 20 april 2015 22:59

JAG PIERCADE MIN NAVEL!!! Omg jag dog nästan XD jag har världens skräck för nålar, så nu är jag så jävla stolt över mig själv! Jag är jätte nöjd med hur den blev den sitter jätte fint. De ända jag stör mig på är att den är så öm fortfarande så de gör svin ont att röra på mig, jag kan inte ens ta mig upp för min loftsäng -.- så för tillfället får jag sova på soffan xD tack Tribe, dom var jätte trevligta och dom var väldigt noga med att ge mig den information som jag behöver. Kommer definitivt att gå tillbaka för min nästa piercing ^^

...

Av Jennifer Lindmark - 14 april 2015 09:22

That moment då man ska göra drogtest hos bup och kärringen tänker stå och glo på dig medans man ska passa i en liten burk -.- , med ett belåtet leende och nynnar i ett litet hörn o.O då undrar jag lilla tant kan du kissa på kommando? För det kan inte jag, jag kan inte heller kissa med folk i samma rum av någon intressant anledning XD så lilla bup tant ni kanske ska skaffa kameror på er lilla toalett istället för att göra situation mer awkward än vad den redan är! XD

Asså den här bilden på Liam säger så jävla mycket, hahahha min min till den lilla tanten på bup

Presentation


~ 16 ~ tjej ~ alien sen 2005 ~ Japan ~ Living The Life In My Own Way ~

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

ska man göra ett video inlägg?
 Jao XD
 No Bitch! XD

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

translate


Ovido - Quiz & Flashcards