SakuURandomnesss

Direktlänk till inlägg 9 december 2014

~*RAWR*~

Av Jennifer Lindmark - 9 december 2014 01:29

Jag har märkt att det är nästan bara depp inlägg på min blogg nu -.- 

Och jag har beslutat att jag ska försöka med att lägga upp mer "glada" inlägg nu, 

visst jag har en depression vilket inte gör mig till den lyckligaste människan i världen, men jag orkar inte sitta och tycka synd om mig själv mer och bara sitta och klaga här via internet. 

Jag hade ett möte med min skola förra veckan, vi kom fram till att nu dom sista veckorna ska jag ha prao 4 dagar i vackan och den sista dagen ska jag vara hemma och plugga. Före mötet hade jag ett speciellt schema där jag hade kortare dagar och vissa lektioner i en annan lokal än skolan, och en dag i veckan hade jag en prao dag. 


För er som inte vet varför jag har ett special schema (kort och enkelt) Jag får ongest av att vara i skollokaler, eller bara vistas i en skolmiljö. innan jag fick mitt schema så kunde jag komma hem och inte orka med någonting, jag gjorde inget annat ön att sitta på mitt rum och bara va där, jag skar mig mycket mer och jag mådde bara allmänt dåligt av att vara där.


jag märkar att jag är duktig på att göra långa inlägg XD


För er som undrar vad jag praoar med så är det ett hunddagis    


(( Jag kommer inte ens ihåg om jag kom till sak med det jag skrev där uppe -.-))


Juste, skolan ringde praon och kollade, svaret dom gav oss var att det inte fanns plats denna veckan men nästa vecka ska jag vara där ^^ så denna veckan blir det bara att plugga och gå till praon på onsdag som vanligt ^^


((Nu till det som inte har med saken att göra alls))


Jag började titta på Black Butler igår ^^ jag har ingen aning om jag jag såg från början eller om där jag började ifrån var mitt i serien XD nu tror jag att jag är på säsong 2? XD 

i vilket fall så är jag helt kär i serien XD i Löööv Sebastian och hans kärlek till katter XD


((Varsågod Beundrare ;) här fick du ett nytt inlägg)) XD


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Lindmark - 13 juni 2015 01:47

Ja trampade just ihjäl en snigel!! Fyfaaan!! Döda mig nuuu!! Va bara tvungen att dela med mig om denna äckliga upplevelse T.T ...

Av Jennifer Lindmark - 13 juni 2015 01:26

Ja nu när man inte har varit så aktiv på senaste tiden så har det hänt en hel del bra och dåliga grejer. Jag började töja mitt öra, vilket jag gjorde för fort så de blev infekterat och shit. Jag har gått ut nian med hela 10 poäng! (förtjänar en väldi...

3mm

Av Jennifer Lindmark - 3 juni 2015 15:20


Igår röjde jag mitt öra igen, nu är jag uppe i hela 3mm o.O XD jag råkade tyvärr säga att jag ville ha en silikon istället för plast -.- så jag hade ett litet helvete med att sätta i den nya töjningen. Tips till er som börjar töja öronen, använd inte...

Av Jennifer Lindmark - 27 maj 2015 15:10


Äntligen har mina kläder från lightinthebox kommit!!! Omg ja e död XD jag är så kär i dom!!! Jag ska göra en video på hur allt ser ut på och hur mycket allt kostade. Så håll koll på kanalen ...

Av Jennifer Lindmark - 26 maj 2015 14:24

Jag började töja mitt öra för ca 3 veckor sedan ^^ Jag köpte min nya töjning igår så nu är jag uppe i 2mm. Min första töjning sa dom var 2mm, så jag kollade och den var bara 1mm. Så nu har jag 2mm i. ^^ ...

Presentation


~ 16 ~ tjej ~ alien sen 2005 ~ Japan ~ Living The Life In My Own Way ~

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

ska man göra ett video inlägg?
 Jao XD
 No Bitch! XD

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

translate


Ovido - Quiz & Flashcards